Skip navigation.
მთავარი

საძიებლები

მიმდინარეობს საიტის განახლება

ბიბლიოთეკის კატალოგი

ძიება ქართულ ბიბლიოთეკებში

Create your own Custom Search Engine
ძიება ქართულ ლექსიკონებში და ენციკლოპედიებში
Create your own Custom Search Engine
ძიება მსოფლიოს უნივერსიტეტების ღია სამეცნიერო არქივებში

Create your own Custom Search Engine

ღონისძიების ჩატარება ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში

თქვენი ღონისძიების ჩასატარებლად ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში, გთხოვთ, შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა და გადგმოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: infopr@sciencelib.ge

სინამდვილე თვითმფრინავების შესახებ

როგორ უნდა შეიქმნას გარემოს დასაცავად უსაფრთხო თვითმფრინავები, რომლის ფრენაზეც ავიახაზებიც თანახმა იქნებიან.

რამდენადაც შიშისმომგვრელი არ უნდა იყოს საშუალო მგზავრისთვის საჰაერო მგზავრობა, მოთხოვნილება მასზე მაინც არ წყდება. 2014 წლისთვის მოსალოდნელია, რომ ინდივიდუალური მგზავრების ავიახაზებით მგზავრობის რიცხვი მიაღწევს 3.3 მილიარდს, მხოლოდ 2009 წელს ეს ციფრი 2.5 მილიარდს შეადგენდა. ნაწილობრივ, ეს ყოველივე ფრენის ღირებულების შემცირების შედეგია: რეალურ პირობებში, ბილეთის ფასი 60% -ით გაიაფდა ბოლო 40 წელიწადში. მაგრამ ფასების გაიაფება და უფრო მეტი ავია-ლაინერების მოძიება იმისათვის, რომ მეტი ადამიანები მოთავსდნენ თვითმფრინავებში, არ არის ერთადერთი საკითხი, რაზეც ავია-ინდუსტრიის მესვეურები უნდა წუხდნენ და ზრუნავდნენ. თვითმფრინავები არ უნდა აბინძურებდნენ გარემოს. ავიაციას პატარა, მაგრამ მზარდი ”წვლილი” შეაქვს გლობალური დათბობის საქმეში, რადგან იგი პასუხისმგებელია 12% ნახშირბადის ორჟანგზე, რომელსაც ეს ტრანსპორტი გამოყოფს. ასეც რომ არ იყოს, საწვავი წარმოადგენს ავიახაზების უდიდეს ხარჯს, ამიტომ, ბევრი მოტივი არსებობს იმისათვის, რომ თვითმფრინავებმა ნაკლები საწვავი დახარჯონ. საწვავის ეკონომიის შემთხვევაში კი, სიკეთესთან ერთად საკუთარ სარგებელიც ექნება.  

 

ვრცლად (ინგლ.): The Economist