Skip navigation.
მთავარი

ღონისძიების ჩატარება ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთეკაში

თქვენი ღონისძიების ჩასატარებლად ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთეკაში, გთხოვთ, შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა და გადმოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: infopr@sciencelib.ge

საძიებლები

მიმდინარეობს საიტის განახლება

ბიბლიოთეკის კატალოგი

ძიება ქართულ ბიბლიოთეკებში

Create your own Custom Search Engine
ძიება ქართულ ლექსიკონებში და ენციკლოპედიებში
Create your own Custom Search Engine
ძიება მსოფლიოს უნივერსიტეტების ღია სამეცნიერო არქივებში

Create your own Custom Search Engine

ახალი წიგნები ჩვენს ბიბლიოთეკაში

180677dcd576

იაშვილი, გ. ქოქიაური, ლ. ბრენდ მენეჯმენტი. სახელმძღვანელო / რედ. ე. ბარათაშვილი. = Iashvili, G. Qoqiauri, L. Brand Managment. Manual / Ed. E. Baratashvili.  – თბ.: 2012. – 402 გვ.
USBN 978-9941-0-4287-4
© გენადი იაშვილი; ლამარა ქოქიაური
© საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი

ბრენდირება საქართველოში და მთლიანად მსოფლიოში განაპირობებს წარმატებული ბრენდების მექანიზმის შექმნას, მარკეტინგულ კვლევას, ბაზრის სეგმენტების პრინციპების დაცვას, ბრენდების სტრატეგიის შემუშავებას, რებრენდირების პროცესის კვლევას, ბრენდირების სასიცოცხლო ციკლის და მისი სტადიების მეცნიერულ კვლევას.
ბრენდ-მენეჯმენტის სასწავლო-პრაქტიკულ სახელმძღვანელოში გადმოცემულია ბრენდ-მენეჯმენტის, როგორც მეცნიერების არსი, მისი საფუძვლები, ბრენდების აღმოცენების ისტორია, ბრენდის შექმნა და არქიტექტონიკა, ბრენდის სტრატეგია, ბრენდის მარკეტინგული კვლევა და ბაზრის სეგმენტირება. აქვე სისტემატიზირებულად არის ჩამოყალიბებული ბრენდის მართვის, მექანიზმების, ბრენდის დაგეგმვის, რეკლამირების, სამომხმარებლო ქცევის, ღირებულების და და სხვა პრობლემური საკითხების გადაჭრის გზები.
სახელმძღვანელოს „შესავალი“ ქართულ და ინგლისურ ენებზეა წარმოდგენილი. თითოეული თავის ბოლოს მოცემულია რეზიუმე, კითხვები და დავალებები, და გამოყენებული ლიტერატურის სია.
წიგნის ბოლოს წარმოდგენილია 7 დანართი სხვადასხვა ქართული ბრენდების ისტორიიდან; ბრენდინგის და მისი შემდგენელების ლექსიკონი; და გამოყენებული ლიტერატურა.