Skip navigation.
მთავარი

საძიებლები

მიმდინარეობს საიტის განახლება

ბიბლიოთეკის კატალოგი

ძიება ქართულ ბიბლიოთეკებში

Create your own Custom Search Engine
ძიება ქართულ ლექსიკონებში და ენციკლოპედიებში
Create your own Custom Search Engine
ძიება მსოფლიოს უნივერსიტეტების ღია სამეცნიერო არქივებში

Create your own Custom Search Engine

ღონისძიების ჩატარება ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში

თქვენი ღონისძიების ჩასატარებლად ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში, გთხოვთ, შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა და გადგმოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: infopr@sciencelib.ge

ახალი წიგნი ჩვენს ბიბლიოთეკაში

a7byz

ჰაიამი, ალექსანდრ. მარკეტინგი მარტივად / მთარგმნ. ნელი ტეტუნაშვილი, რედ.: ლალი ჭინჭარაული, ლია შარვაშიძე. - თბ.: პალიტრა L, - 391 გვ. 

ISBN 978-9941-21-819-4


მარკეტინგის მიზანია მომხმარებლის მოზიდვა და მისი კვლავ და კვლავ დაბრუნება. ბიზნესი საჭიროებს მკაფიო და სრულყოფილი ინფორამაციის გავრცელებას, ბრენდის განსაკუთრებულობის წარმოჩენას, რესურსების თავმოყვარას უკეთესი შედეგის მისაღწევად, საბაზრო წილის გაზრდას.

წიგნში გამოყენებულია რამოდენიმე კონკრეტული პირობა, რომელიც თავიდანვე განმარტავს ტერმინებს: მარკეტინგის პრობლემა, მომხმარებელი, პროდუქტი და გაყიდვები. 

წიგნი ექვსი ნაწილისაგან შედგება: I. ეფექტური მარკეტინგული პროგრამის შედგენა; II. მარკეტინგული უნარების გამოყენება; III. რეკლამირება მიმზიდველობასა და მოგებისათვის; IV. ძლიერი სარეკლამო ალტერნატივების მოძიება; V. მიყიდეთ საუკეთესო პროდუქტი ყველას, ყველგან და ყოველთვის; VI. ათეულების განყოფილება. 

ეს პრაქტიკული სახელმძღვანელო დაწვრილებით მოგაწვდით ინფორმაციას ვებ მარკეტინგის, პარტიზანული მარკტეტინგის, ვირუსული მარკეტინგისა და ბრენდების შესახებ. 

გადაშალეთ ეს წიგნი, ამბობს ავტორი, რომ გაიგოთ როდის და რატომ უნდა გააკეთოთ ბაზრის კვლევა, როგორ აიცილოთ თავიდან მარკეტინგული შეცდომები, როგორ გამოიყენოთ თქვენი მარკეტინგული ფანტაზია, როგორ გაზარდოთ ინტერნეტ-გაყიდვები, როგორ გამოიყენოთ სოციალური მედია და ვებ მარკეტინგი.