Skip navigation.
მთავარი

ციტირების ინდექსის დადგენა

გთავაზობთ მეცნიერის ციტირების და H ინდექსების დადგენას Google Scholar-ის, Scopus-ისა და Web of Science-ის სამეცნიერო ბაზების მონაცემებზე დაყრდნობით. შეიტყვეთ მეტი

საძიებლები

მიმდინარეობს საიტის განახლება

ბიბლიოთეკის კატალოგი

ძიება ქართულ ბიბლიოთეკებში

Create your own Custom Search Engine
ძიება ქართულ ლექსიკონებში და ენციკლოპედიებში
Create your own Custom Search Engine
ძიება მსოფლიოს უნივერსიტეტების ღია სამეცნიერო არქივებში

Create your own Custom Search Engine

ახალი წიგნი ჩვენს ბიბლიოთეკაში

99qsb

Hospitality Marketing : third edition / David Bowie, Francis Buttle, Maureen Brookes, Anastasia Mariussen. - London, New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. – 409 p. 

ISBN 978-1-138-92748-3


ეს გაცნობითი ხასიათის სახელმძღვანელოს აჩვენებს, თუ როგორ უნდა იქნას გამოყენებული მარკეტინგის პრინციპები სტუმართა მიღების ეტიკეტის ინდუსტრიაში.

სტუდენტთა მოდულების ფარგლებში სპეციალურად დაწერილი სახელმძღვანელო შეიცავს წარმატებულად გამოყენებადი იდეების და ცნებების განხორციელების მაგალითებს რეალური ცხოვრებაში. სახელმძღვანელოში განხილულია ისეთი აქტუალური თემები როგორიცაა: სტატიკური მარკეტინგი, კორპორატიული პასუხისმგებლობა და ურთიერთობების მარკეტინგი, აგრეთვე ინტერნეტის სწავლების ფართო სპექტრი.

მიმდინარე გამოცემა შეიცავს რესტორნების, კაფეებისა და სასტუმროების ინოვაციურ კვლევებს.