ახალი წიგნი ჩვენს ბიბლიოთეკაში
Hospitality Marketing : third edition / David Bowie, Francis Buttle, Maureen Brookes, Anastasia Mariussen. - London, New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. – 409 p.
ISBN 978-1-138-92748-3
ეს გაცნობითი ხასიათის სახელმძღვანელოს აჩვენებს, თუ როგორ უნდა იქნას გამოყენებული მარკეტინგის პრინციპები სტუმართა მიღების ეტიკეტის ინდუსტრიაში.
სტუდენტთა მოდულების ფარგლებში სპეციალურად დაწერილი სახელმძღვანელო შეიცავს წარმატებულად გამოყენებადი იდეების და ცნებების განხორციელების მაგალითებს რეალური ცხოვრებაში. სახელმძღვანელოში განხილულია ისეთი აქტუალური თემები როგორიცაა: სტატიკური მარკეტინგი, კორპორატიული პასუხისმგებლობა და ურთიერთობების მარკეტინგი, აგრეთვე ინტერნეტის სწავლების ფართო სპექტრი.
მიმდინარე გამოცემა შეიცავს რესტორნების, კაფეებისა და სასტუმროების ინოვაციურ კვლევებს.
- new publications-ს ბლოგი
- Login to post comments