Skip navigation.
მთავარი

საძიებლები

მიმდინარეობს საიტის განახლება

ბიბლიოთეკის კატალოგი

ძიება ქართულ ბიბლიოთეკებში

Create your own Custom Search Engine
ძიება ქართულ ლექსიკონებში და ენციკლოპედიებში
Create your own Custom Search Engine
ძიება მსოფლიოს უნივერსიტეტების ღია სამეცნიერო არქივებში

Create your own Custom Search Engine

ღონისძიების ჩატარება ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში

თქვენი ღონისძიების ჩასატარებლად ეროვნულ სამეცნიერო ბიბლიოთკაში, გთხოვთ, შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა და გადგმოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: infopr@sciencelib.ge

ახალი წიგნი ჩვენს ბიბლიოთეკაში

e8fkz

Ulin, Jeffrey C. The Business of Media Distribution: Monetizing Film, TV, and Video Content in an Online World: Second edition. - London, New York: Focal Press, Taylor & Francis Group, 2014. – 625 p.   
ISBN 978-0-240-82423-9

წიგნში განიხილება თუ როგორი კონცეფციაა მომგებიანი მედია მარკეტინგში, და როგორაა განაწილებული ინდუსტრიის ქვედა ხაზის დომინირება, მაღალი პროფილის ელემენტებზე (წარმოება, შემოქმედებითი, კანონი, ფინანსები და მარკეტინგი).
დღესდღეობით ძირითადი გლობალური ბაზრის სეგმენტებია: ფილმი, სატელევიზიო, ვიდეო და ონლაინ / ციფრული მასალები.
მიმდინარე გამოცემა განმარტავს აპების, ტაბლეტების, ჭკვიანი ტელეფონების, სოციალური მედიის, სოციალური თამაშების მიწოდების მნიშვნელობას, განიხილავს ციფრული კინოს და 3D ფილმების ინდუსტრიულ ზრდას, იკვლევს ცვლილებებს სახლში და ვიდეო-ბიზნესში, გვიჩვენებს, თუ როგორ ხდება ინტერნეტ სერვისები მნიშვნელოვანი სატელევიზიო ბაზარზე. 
წიგნში განხილულია ჰოლივუდის ვარსკვლავების მარკეტინგული განაწილება, ფილმების დრაივერების ფულადი ინდუსტრიული ბიზნესი და მედია განაწილების ბიზნესი.